Friday, January 11, 2008

aku dah keja...

masuk hari ni...sudah seminggu aku bekerja...nak tau kerja ape..takde kerja ni x de la pak lah tu..aku jadi guru...kat ne?..kat sekolah lame aku...sekolah rendah islam hira'...jumpa la dgn muallim n muallimah aku time aku kecik2 belajar kat situ..sekarang aku dah besar..berjambang lg tu...kalo dulu aku jd murid..sekarang mcm member dah..hehe..satu yg aku terharu..baru rase bertapa susahnye jd guru ni...nak melayan kerenah anak2 murid yg pelbagai..kepada semua guru2..bersabarlah dan jgnlah jemu utk terus berbakti memberi ilmu kepada anak2 pewaris masa depan..

3 comments:

Basyir K. said...

salam ... lame x dgr cite

happy belated birthday ... n selamat berkerjaya ... mintak tolong nta tanye mllmh norazni pasal keje ana dgn die dulu ae cite? (buku teks BA) ... dah siap ke? ... ana nak tgk hasil die ... hehe, ok papehal info bile nak gi mesir bgtau ana ... setia menunggu ... doakan ana exam

salamz

thaaqhib said...

selamat besday cekgu

Anonymous said...

assalamualaikum..
nilah abang haidar ye??
Huhuhu..
Fajrul ada bagitahu kat saya pasal abang...
huhuh