Monday, November 23, 2009

Aisyah Hana..

assalamualaikum..

apa khabar semua..moga dalam rahmat Allah hendaknya..

di sini saya ingin buat satu pengumuman...

bahawa saya...telah selamat mendapat anak sedara perempuan..yang pertama..

pada hari ni saya menerima satu berita gembira..anak buah saya bertambah lagi sorang..baby perempuan..sekarang dah ade 3 laki..sorang perempuan..yang juga merupakan anak sulung abang saya hanif..kakak ipar saya telah selamat melahirkan baby perempuan pada 22/11/2009..diberi nama aisyah hana..alhamdulillah..



gambar baby aisyah







..moga membesar menjadi anak yg solehah..menjadi harapan ummah suatu hari nanti..

*Pak cik Haidar dan Mak cik Husna kirim salam sayang buat baby Aisyah dari Mansurah,Mesir...


9 comments:

mz said...

tahniah!

www.aktivismuaz.blogspot.com

Basyir K. said...

mabruk ... terbalik lak kite ye. anak sedare ana 5 org girls, sorg je laki. ;)

Anonymous said...

mabruk akhi. akh ble plak yg dpt mewariskn generasi salahuddin al-ayyubi?

mama said...

wah.. haidar dulu postkan gambar.thankyou.

me said...

waa...mabruk!bestnye.. belah meru je abg wan,tareeq n saeid mengekalkan geng laki..huhu

alQasam said...

Askum

Comelnya Aishah Hana,

Husna ada di Mesir ke? Bila ke sana? Kirim salam ana (K.Sumayyah) pada dia ya. Mesti dia jumpa Khadjiah Aziz (adik akak) di Mansurah juga.

Cicipi bau himar, sauq, utubis gadid dan hidupan kampung di sana sebaiknya ya.

Allahyarhamak!

haidar said...

wslm..

haah..husna ada di mesir..mansurah juga..

insyaAllah

adam said...

sp husna tu haidar,,someone special ke,,,heheheh

haidar said...

haha..husna tu adik ana la ustaz..