Wednesday, October 7, 2009

Berita Panas..

di copy paste dari blog: http://schml.blogspot.com


p/s : Kepada sesiapa yang nak menempah/membeli buku Langkah Bermula a.k.a Al-Muntalaq - tulisan Muhammad Ahmad Ar-Rasyid (terjemahan kepada BM), sila hubungi saya di talian +6019-6369232. (terbuka kepada semua yang berada di Malaysia mahupun di Mesir).

Kalau di Malaysia, sila datang ke rumah, atau kita boleh jumpa mana-mana di KL/Selangor. Nak post pon boleh juga (tapi bayaran post kira lain). Kalau di Mesir ana akan beri bila tiba di Mesir nanti insyaAllah.

Harga Malaysia : RM15 (harga asal RM20)
Harga Mesir : 25LE

- susah nak cari di kedai-kedai buku hatta kedai buku fikrah pun (sebab ini terbitan sendiri)
- kalau beli banyak (lebih dari 3), harga boleh bincang
- kalau ada ralat/rosak boleh tukar baru dengan syarat tiada conteng/tulisan tangan tambahan
- kalau di Mesir, tempahan amat terhad sebab saya pun nak bawa barang-barang sendiri juga. First come first serve basis.

*kempen sikit ; Buku Al-Muntalaq ini merupakan complete kit bagi daie-daie yang baru mula nak memahami fiqh dakwah atau kefahaman dakwah dengan lebih mendalam dan lebih yakin. Sangat sesuai dengan isu-isu semasa dan juga isu-isu yang sedang terhangat di pasaran waktu ini.

*
sila sebarkan hebahan jualan buku ini kepada orang ramai, besar pahala entum kalau orang lain pun dapat beli dan baca serta fahami buku tersebut. jzkk.

No comments: