Thursday, December 18, 2008

SELAMAT BER'EXAM'

kepada semua rakan2 sekalian..selamat ber'imtihan' dlm tempoh beberapa ketika lg..semoga semua buat persiapan yg sepatutnya..kalo qiam tu..jgn lupa daku dalam doamu..hehe..same2 kite wat yg terbaik..peksa azhar x same ngan stam ye..ingat tu kawan...betul tak ipin...betul,betul,betul..




p.s/: azri..jangan lupe potong rambut tu..huhu

3 comments:

thaaqhib said...

3 persediaan nak exam kat mesir..ataupun kat mana2 jek

1) stok makanan kene byk!! dikala kebosanan menelaah buku kuliah, yang kdg2 terbalik, tak nampak dan tulisan tak faham.. sekunyahan keropok amat berharga! jika tiada, biskut danish juga boleh digunapakai

2) pastikan mp3,cassette recorder atau henset berkeupayaan tinggi anda sentiasa dalam keadaan sihat.. amat berguna ketika rasa cam nak tido lagi best dari belajar. Lagu2 pilihan..mestilah dari lagu yang bersifat pr0-intsrumen. Jika terlalu memilih lagu yang bnyak lirik, dan bajet femes.. NESCAYA anda akan menyampah dan menuturkan ayat ini "lagu sama~ fuh~"

3) hello2 kawan di sebelah..dalam masa setengah jam sebelum, setengah jam selepas, dan sampai bila2. ini mengelakkan anda terpaksa belajar seorang diri di malam hari dek kerana rakan2 lain tersungkur dimuka buku.
cara menghello-hello adalah seperti = menarik ekor rambutnya. baring di pehanya. tanya soalan pelik kepadanya (eh, cik seman dah kunic keretanya belum?). ajak sambung2 nyanyi.

hah!! begitulah!! selamat berjaya!! demi allah

marsteello said...

ramai macam pernah kenal tp lupe name(selain mad ali,haidar,idin)


tu lah v.e kan..yg rambut panjang pun cam penah jumpe..yg tu mcm bilal..hmmm

Anonymous said...

belajar2....jgn selalu ponteng klass